زمان آن فرا رسیده است که درباره J. C. Chandor صحبت کنیم

تبلیغات

نویسنده : حمید سلیم
زمان آن فرا رسیده است که درباره J. C. Chandor صحبت کنیم

,
تاريخ ارسال:7:10
دیدگاه ها:

زمان آن فرا رسیده است که درباره J. C. Chandor صحبت کنیم
BLOG | 26/03/2019 | توسط جکی لنگ

لحظه ای که غیرقابل انکار شد که این مرد همه چیز را در ذهنش روشن است

وی گفت: "اثرات اعمال خشونت بر روی انسانی دیگر بیولوژیکی و فیزیولوژیکی است. این قیمت یک جنگجو بودن است "

چارلی هونام این را به مخاطبان پیشکسوتانی که در ابتدای Triple Frontier با آنها صحبت می کند می گوید و همچنین بهترین توضیح درباره اقدام جدی (جدی) در سینما است: مسئله این نیست که چند گلوله را می توانید شلیک کنید ، بلکه چند مشکل را ایجاد می کنید و با انجام این کار چقدر حل می کنید قیمت یک شخصیت اکشن در یک فیلم این واقعیت است که شما یکپارچگی خود را قمار می کنید ، یعنی همه چیزهایی است که یک مرد باید خودش را بخواند وقتی در آینه نگاه می کند و هر چیزی که بینندگان به آن اهمیت می دهند اگر شما درآمد کسب کرده اید عزت آنها
J. C. Chandor همیشه این صداقت را به خطر می اندازد و این لیاقت نادر را دارد که همیشه مطمئن شود که مبارزه واقعی بین انسان و منظره ، یعنی بین انسان و جهان است. که اگر بتوانید آن را انجام دهید عالی است.

زمان آن فرا رسیده است که در مورد JC Chandor صحبت کنیم زیرا سومین فیلم پر شور از چهار فیلم (Margin Call واقعاً عملیاتی برای اولین بار بود ، یک فیلم دقیق و فوری مانند چند فیلم دیگر ، امروزه دیدن آن غیرممکن است) ، سومین استثنا exception شایسته از بین چهار فیلم ما در طرف مقدر هستیم. او از طریق فیس بوک میم کسب نمی کند ، نماد هیچ چیزی نشده است (نه کهن الگوهای سینمای اکشن جدید که زاهلر در حال تبدیل شدن است و نه دشمن طبیعی سینمای معتبر مانند مایکل بی) ، ما مصاحبه های پر سر و صدایی نمی بینیم یا اظهارات پروژه های باورنکردنی ، حتی اگر هر قلب فوتبالی از کشف این که او در حال آماده سازی مجموعه ای در طرف فرانسوی بازوی خشن قانون است ، یعنی همان کسی که مواد مخدر را ارسال کرده است ، حتی یک ضربان را از دست بدهد.


نگاه بی کلام انسان آشفته در محیط خصمانه شماره 1

Triple Frontier همه شما آن را دیده اید (وگرنه اینجا چه کار می کنید؟) و شما فهمیده اید که این مزدوران بدون شعارهای قهرمانی دوران دیگر است که سعی می کند امروز نیز بزرگ و مرتبط باشد ، این گنجینه سیرا مادره است به علاوه مضمون تقلیل گرایی و افراد رها شده توسط جامعه ، این سینمای ضرب و شتم با چهره ای بسیار بلند است که می خواهد ضربه دیگری بزند تا حضور خود را احساس کند. و از اواسط به بعد ، این مسئله به صورت خصوصی بین انسان ها و کوه ها درمی آید ، مانند سال 1981: تحقیقات در نیویورک (که بیاد بیاوریم عنوان اصلی آن یک سال خشن ترین سال است) به تدریج به یک موضوع خصوصی بین یک مرد و یک شهر تبدیل شد و همه چیز موجود است Lost (این کار آسان بود) موضوعی بود بین یک پیرمرد و دریا لعنتی.

ما باید در مورد JC Chandor صحبت کنیم زیرا آنقدر طولانی بود که کسی نمی توانست درک کند که پیروزی های شخصی در سینمای مردان اغلب با شکست های عمومی همزمان می شود (و وقتی همه چیز از دست رفته اولین بار در یک سالن سینما تحقق یافت ، ما آنجا بودیم و رهبر عالی به لطف بازدید رویایی از شب ضربات آینده همه چیز را درک کرده بود). عمل گرایی مزخرف است ، اهداف قابل دستیابی و سود شخصی به راحتی در پس زمینه قرار می گیرد و زیبایی در حال مشاهده یک اصل اخلاقی برای شخصیت ها است تا در نهایت بتواند انتخاب های ضد مثبتی انجام دهد اما همه در یک قطعه است. مانند تیلور شریدان (همراه با زالر گوشه سوم مثلث امیدهای من برای آینده) J. C. Chandor شخصی است که علاقه مند است آنچه را که برای انسان بودن لازم است و باید آماده فدا کردن باشد ، بیان کند. این کار را با ضربات جنایتکارانه ، با مقاومت در برابر یک دشمن نامرئی و با نبردهایی انجام می دهد که در نهایت ، در برابر محیط زیست ، در واقع جنگ با خود شخص است. تنها کسانی که ارزش جنگیدن را دارند.


نگاه بی کلام مرد آشفته در محیط خصمانه شماره 2

Triple Frontier قرار بود یک شکست باشد ، بیش از 10 سال بود که در دست کار بود ، قبل از اینکه کاترین بیگلو برای انجام کار The Hurt Locker و سپس Zero Dark Thirty (Boal نویسنده معتمد او باشد) برای کاترین در نظر گرفته شده بود ، و ایده اصلی او تقریباً 15 ساله است. جانی دپ و تام هنکس مجبور بودند آن را بازی کنند (اما آیا می بینید؟ من با خواندن آن کمی هیجان زده شدم ، به نظر من متعهد بود و یک جواهر بود) سپس آنها باید شان پن و خاویر باردم بودند (و حتی در اینجا هم اصلاً بد نبود. ایده ، حتی اگر پن آن را وسیله نقلیه ای برای خودش می کرد) ، پس کریستین بیل مجبور شد این کار را انجام دهد و فقط در این صورت بود که چاندور درگیر شد. که در یک مقطع مجبور بود این کار را با تام هاردی و ماهرشالا علی انجام دهد (سال 2017 بود) و سرانجام وقتی پارامونت از پروژه بیرون کشید موفق شد بازیگران مورد نظر خود را بدست آورد. چقدر باید به یک پروژه ایمان داشته باشید که اینقدر دوام بیاورد؟ چقدر ممکن است فیلمی که این مدت طولانی دوباره کار شده است مکیده باشد؟

من می خواهم در اینجا بحث جدی درباره J. C. Chandor شروع كنم زیرا در سناریویی كه تا 5 سال پیش برای هدایت سینما خفه شده به نظر می رسید ، می تواند به طور منظم فیلم هایی را فیلمبرداری كند كه در آنها

مشاهده تگ ها:

صفحات سایت

       مطالب